Mijn Loket
Jouw pagina
Mijn loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'mijn loket' logt u in met DigiD. DigiD (spreek uit: ‘Die-gie-dee’) staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan vaststellen. Indien u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn loket kunt regelen. Mijn loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'mijn loket' logt u in met DigiD. DigiD (spreek uit: ‘Die-gie-dee’) staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan vaststellen. Indien u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn loket kunt regelen.
Persoonlijke gegevens
Zo staat u in de Gemeentelijke Basisadministratie van Borger-Odoorn. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met gemeente Borger-Odoorn.
Lopende zaken
Bekijk online de zaken die u digitaal heeft aangevraagd en die op dit moment in behandeling zijn bij de gemeente Borger-Odoorn. Gebruikt u de functie 'statusmelding', dan wordt u automatisch op de hoogte gehouden van de voortgang. Bekijk online de zaken die u digitaal heeft aangevraagd en die op dit moment in behandeling zijn bij de gemeente Borger-Odoorn. Gebruikt u de functie 'statusmelding', dan wordt u automatisch op de hoogte gehouden van de voortgang.
Actuele Contacten
Alle zakelijke contacten die u heeft met medewerkers van de gemeente Borger-Odoorn en die nog niet zijn afgerond.